ΔΕΙΤΕ ΤΟ SITE ΣΕ MOBILE VERSION
ΔΕΙΤΕ ΤΟ SITE ΣΕ DESKTOP VERSION
MENU
  • -10%
Μιχαλοπούλου Μαρία - Παιδαγωγική Προσέγγιση της Διδασκαλίας της Μουσικής
ΚΩΔΙΚΟΣ: 978-618-80835-3-0
ΜΑΡΚΑ:
21,90 €
19,70 €
ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΛΙΣΤΑΠαιδαγωγικά

Μιχαλοπούλου Μαρία - Παιδαγωγική Προσέγγιση της Διδασκαλίας της Μουσικής

ΚΩΔΙΚΟΣ: W399999685
9786188083530

ΜΑΡΚΑ:

  • -10%
PDF EXPORT
Τελευταία Τιμή: 21,90 €
19,70 €

Άμεσα Διαθέσιμο

Αγαπημένα Ήδη στα αγαπημένα
Επικοινωνήστε μαζί μας για παραγγελία.
Σύγκριση Ήδη στη σύγκριση
Επικοινωνήστε μαζί μας για παραγγελία.
Δωρεάν Μεταφορικά για αγορές άνω των 19€
Ήδη στο καλάθι
  • ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
    Μιχαλοπούλου Μαρία - Παιδαγωγική Προσέγγιση της Διδασκαλίας της Μουσικής

    Το συγκεκριμένο εγχειρίδιο αποτελεί μια ολοκληρωμένη προσπάθεια που σκοπό έχει να φέρει σε επαφή κάθε ενδιαφερόμενο με τον τρόπο διδασκαλίας της μουσικής και τη Μουσικοκινητική αγωγή, τόσο θεωρητικά όσο και πρακτικά. Αρχικά, αναφέρεται στη σημασία της μουσικής για το παιδί αλλά και γενικότερα για κάθε άνθρωπο και γίνεται διεξοδική αναφορά στα διάφορα μουσικοπαιδαγωγικά συστήματα.
    Στη συνέχεια γίνεται λόγος για τη διαθεματικότητα και τη μουσική με συγκεκριμένες προτεινόμενες δραστηριότητες και παρουσιάζεται η οργάνωση ενός μαθήματος μουσικής, με ιδιαίτερη αναφορά στις δεξιότητες που πρέπει να έχει ο δάσκαλος καθώς επίσης στα υλικά και τα μέσα που πρέπει να διαθέτει. Κρίθηκε, επιπλέον, απαραίτητη η παράθεση πληροφοριών για μουσικές έννοιες αλλά και προτεινόμενων δραστηριοτήτων, για να γίνουν αυτές πιο κατανοητές και γίνεται ειδική μνεία στο ρυθμό, σταχυολογώντας προτεινόμενες δραστηριότητες, για να εισαχθεί το παιδί σ’ αυτόν αλλά και στα μουσικά σύμβολα και στη διδασκαλία των μουσικών αξιών με ανάλογες προτεινόμενες δραστηριότητες.
     
    Στο βιβλίο, παραθέτονται, επίσης, μέθοδοι για την αγωγή της παιδικής φωνής με αντίστοιχες δραστηριότητες και γίνεται λόγος για τις παιδικές ορχήστρες, με τη συνοδεία ανάλογων δραστηριοτήτων. Τέλος, παρουσιάζονται τα συμφωνικά και παραδοσιακά όργανα, έτσι ώστε να μπορεί να δώσει ο διδάσκων μια πληρέστερη εικόνα στους εκπαιδευόμενούς του.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
                              
    Πρόλογος
    Κεφάλαιο 1
    • Η σημασία της μουσικής για παιδί και γενικότερα για τον άνθρωπο
    • Η σημασία της μουσικής για το παιδί
    • Η επίδραση της μουσικής κατά τα πρώτα χρόνια της ζωής του ανθρώπου - Ειδική αναφορά στις ηλικίες 3-5 ετών
    • Ενδιαφέροντα -Χαρακτηριστικά της ανάπτυξης των παιδιών
    • Η μουσική αγωγή στα πρώτα χρόνια του παιδιού - δημιουργικότητα
    • παιδοκεντρική προσέγγιση, παιχνίδι - ομαδοσυνεργατική μάθηση
    • Η μουσική δημιουργικότητα
    • Παιδοκεντρική προσέγγιση
    • Ομαδοσυνεργατική μάθηση
    • Οι σωματικές επιδράσεις της μουσικής στον άνθρωπο
    • Η διανοητική επίδραση της μουσικής στον άνθρωπο
    • Η ψυχολογική επίδραση της μουσικής στον άνθρωπο - συναισθηματικές αντιδράσεις
    • Η επίδραση της μουσικής στην εργασία και σε δράσεις του ανθρώποι
    • Η επίδραση της μουσικής ως θεραπευτικό μέσο
    • Πώς χρησιμοποιείται η μουσικοθεραπεία
    • Η επίδραση της μουσικής σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες
    Κεφάλαιο 2
    • Μέθοδος Orff
    • Μέθοδος Dalcroze
    • Μέθοδος Kodaly
    • Μέθοδος Colourstrings
    • Μέθοδος Suzuki
    • Μουσικοπαιδαγωγικό σύστημα Goitre
    • Μουσικοπαιδαγωγικό σύστημα Gurwen
    • Μουσικοπαιδαγωγικό σύστημα Yorke Trotter
    • Μουσικοπαιδαγωγικό σύστημα Justine Ward
    • Η μουσική στο Μοντεσσοριανό σύστημα
    • Μουσικοπαιδαγωγικό σύστημα Edwin Gordon
    • Παγκόσμια μουσική παιδαγωγική
    • Conversational Solfege
    • Simply music
    • Μέθοδος Carabo-Cone
    • Δημοφιλής Μουσικό - Παιδαγωγική
    • MMCP
    • Μέθοδος Ο' Connor
    • Boss School Method
    Κεφάλαιο 3
    Διαθεματικότητα και Μουσική - Προτεινόμενες δραστηριότητες
    • Μουσική και Μαθηματικά - Προτεινόμενη δραστηριότητα
    • Μουσική καιΤέχνες του Λόγου - Προτεινόμενη δραστηριότητα
    • Μουσική και Θετικές Επιστήμες - Προτεινόμενη δραστηριότητα
    • Μουσική και Κοινωνικές Σπουδές - Προτεινόμενη δραστηριότητα
    • Μουσική και Φυσική Αγωγή - Προτεινόμενη δραστηριότητα
    • Μουσική και Θεατρική Αγωγή - Προτεινόμενη δραστηριότητα
    • Ο ρόλος του εκπαιδευτικού
    • Δεξιότητες δασκάλου
    • Οργάνωση χώρου, υλικά μέσα υλοποίησης του μαθήματος
    • Γνωριμία με τα μουσικά όργανα της τάξης
    • Προτεινόμενες δραστηριότητες γνωριμίας με τα όργανα
    • Η αξία της κατασκευής καιτης χρήσης μουσικών οργάνων άλλοτε και τώρα
    • Προτεινόμενη κατασκευή
    Κεφάλαιο 5
    Μουσικές έννοιες - Προτεινόμενες δραστηριότητες
    • Ηχόχρωμα - Προτεινόμενες δραστηριότητες
    •  Ένταση του ήχου - Προτεινόμενες δραστηριότητες
    • Διάρκεια του ήχου - Προτεινόμενες δραστηριότητες
    • Ύψος ή οξύτητα - Προτεινόμενες δραστηριότητες
    • Καθαρότητα
    • Έκφραση
    • Συνήχηση
    Κεφάλαιο 6
    Ο ρυθμός - Προτεινόμενες δραστηριότητες για να εισαχθεί τοπαιδί στον ρυθμό


    Κεφάλαιο 7
    Μουσικά σύμβολα
    • Διδασκαλία των μουσικών αξιών
    • Στόχοι σε σχέση με τις ρυθμικές αξίες
    • Προτεινόμενες δραστηριότητες
    • Το τέταρτο
    • Η παύση του τετάρτου
    • Τα όγδοα
    • Το μισό
    Κεφάλαιο 8
    Η αγωγή της παιδικής φωνής - Προτεινόμενες δραστηριότητες
    • Τραγούδιμε έναν ήχο - Προτεινόμενες δραστηριότητες
    • Τραγούδι με δύο ήχους - Προτεινόμενες δραστηριότητες
    • Τραγούδι με τρεις ήχους - Προτεινόμενες δραστηριότητες
    • Τέταρτος και πέμπτος ήχος -Προτεινόμενες δραστηριότητες

    Κεφάλαιο 9
    Παιδικές ορχήστρες
    • A ' τύπος παιδικής ορχήστρας - Προτεινόμενες δραστηριότητες
    • ? 'τύπος παιδικής ορχήστρας - Προτεινόμενες δραστηριότητες
    •  Γ 'τύπος παιδικής ορχήστρας - Προτεινόμενες δραστηριότητες

    Κεφάλαιο 10
    Παρουσίαση τωνοργάνων συμφωνικής ορχήστρας - Σολιστικά όργανα - Προτεινόμενα έργα για ακρόαση
    • Έγχορδα
    • Πνευστά
    • Κρουστά
    • Σολιστικά όργανα (πιάνο, κιθάρα)
    • Προτεινόμενα έργα για ακρόαση

    Κεφάλαιο 11
    Παρουσίαση ελληνικών παραδοσιακών opgavωv
    • Πνευστά
    • Κρουστά
    • Έγχορδα

    Βιβλιογραφία
    Βιογραφικό Συγγραφέα