ΔΕΙΤΕ ΤΟ SITE ΣΕ MOBILE VERSION
ΔΕΙΤΕ ΤΟ SITE ΣΕ DESKTOP VERSION
MENU
  • -10%
Παπανικολάου Χαρίκλεια - Με Μουσική Με Κίνηση, Παιχνίδια Μουσικοκινητικής Αγωγής (2 CD)
ΚΩΔΙΚΟΣ:
ΜΑΡΚΑ: Τόπος
25,20 €
22,70 €
ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΛΙΣΤΑΠαιδαγωγικά

Παπανικολάου Χαρίκλεια - Με Μουσική Με Κίνηση, Παιχνίδια Μουσικοκινητικής Αγωγής (2 CD)

ΚΩΔΙΚΟΣ: W549999146
9789606863363

ΜΑΡΚΑ: Τόπος

  • -10%
PDF EXPORT
Τελευταία Τιμή: 25,20 €
22,70 €

Άμεσα Διαθέσιμο

Αγαπημένα Ήδη στα αγαπημένα
Επικοινωνήστε μαζί μας για παραγγελία.
Σύγκριση Ήδη στη σύγκριση
Επικοινωνήστε μαζί μας για παραγγελία.
Δωρεάν Μεταφορικά για αγορές άνω των 19€
Ήδη στο καλάθι
  • ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
    Παπανικολάου Χαρίκλεια - Με Μουσική Με Κίνηση, Παιχνίδια Μουσικοκινητικής Αγωγής (2 CD)

    Με το μουσικό παιχνίδι το παιδί εισέρχεται αβίαστα στον κόσμο της μουσικής, κατακτά τη γλώσσα της, διευρύνει τη φαντασία, τη δημιουργικότητα, τις αισθήσεις και τα συναισθήματά του, και ανακαλύπτει τους τρόπους έκφρασης που του ταιριάζουν.
    Η μουσική είναι ένα παιχνίδι με ήχους και όπως όλα τα παιχνίδια, μπορεί να είναι ένα ατομικό ή ένα ομαδικό παιχνίδι, ένα διανοητικό παιχνίδι ή ένα παιχνίδι με σωματική συμμετοχή.

    Το βιβλίο φιλοξενεί στις σελίδες του μία ευρεία συλλογή μουσικοκινητικών παιχνιδιών, η οποία προέκυψε από την πολυετή ενασχόληση της συγγραφέως με τη Μουσική Παιδαγωγική. Πολλά από αυτά στηρίχθηκαν σε γνωστά παραδοσιακά παιχνίδια, όπως η τυφλόμυγα ή το σπασμένο τηλέφωνο, άλλα αποτελούν πρωτότυπες ιδέες και κάποια βασίστηκαν σε ιδέες των ίδιων των παιδιών. Τα παιχνίδια, κατάλληλα να εφαρμοστούν σε μικρά ή μεγάλα παιδιά, σε μικρές ή μεγαλύτερες ομάδες, είναι ομαδοποιημένα ανάλογα με τους στόχους, σε έξι ενότητες:
    I. Κοινωνικοποίηση II. Ανάπτυξη της προσοχής, της συγκέντρωσης και της μνήμης III. Ανάπτυξη κινητικών δεξιοτήτων IV. Εμπέδωση μουσικών εννοιών μέσω κίνησης V. Ανάπτυξη δημιουργικότητας και φαντασίας VI. Χρήση του σώματος σαν ηχητική πηγή.

    Το βιβλίο απευθύνεται σε όσους πιστεύουν ότι η γνωριμία με τον κόσμο της μουσικής και τη γλώσσα της δεν στηρίζεται στη στείρα θεωρητική ενασχόληση με τις διάφορες μουσικές έννοιες. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί όχι μόνο από μουσικούς που ασχολούνται με τη διδασκαλία της μουσικής σε παιδιά, αλλά και από παιδαγωγούς προσχολικής και σχολικής ηλικίας και εμψυχωτές με λιγότερη μουσική κατάρτιση. Σημαντικό εργαλείο αποτελεί και για τους φοιτητές των Παιδαγωγικών Τμημάτων, οι οποίοι μπορούν να μυηθούν στη μεθοδολογία και στη διαδικασία εκτέλεσης των μουσικών παιχνιδιών.
    Το βιβλίο συνοδεύεται από δύο μουσικά CD με επιλεγμένα μουσικά κομμάτια για τη χρησιμοποίησή τους στα διάφορα μουσικοκινητικά παιχνίδια.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
    Περιεχόμενα CD1
    Περιεχόμενα CD2


    Αντί προλόγου
    Σχόλιο με αφορμή το παραμύθι
    Πώς προέκυψε η συλλογή των μουσικοκινητικών παιχνιδιών και σε ποιους απευθύνεται
    Εισαγωγή
    Στόχοι της Μουσικοκινητικής Αγωγής


    Ενότητα 1 - Κοινωνικοποίηση
    1. Πώς σε λένε;
    2. Όνομα με κίνηση και μελωδία
    3. Το χειροτύμπανο φωνάζει το όνομά μου
    4. Η βάρκα
    5. Μουσικές καρέκλες, χωρίς καρέκλες...
    6. Αγγίζω και φεύγω
    7. Τα μουσικά χαρτιά
    8. Μια μπάλα από σώματα
    9. Ο τυφλός και το σκυλάκι
    10. Τα σιαμαία
    11. Το εκκρεμές
    12. Το λάστιχο
    13. Βρες ποιος είμαι
    14. Τεστ οδήγησης
    15. Μουσική τυφλόμυγα

    Ενότητα 2 - Ανάπτυξη της προσοχής, της συγκέντρωσης και της μνήμης
    1. Ο καθρέφτης
    2. Η κυψέλη
    3. Γυμναστική με ήχους
    4. Οι μαριονέτες και οι μουσικοί μαριονοπαίχτες!
    5. «Σπασμένη»... κίνηση
    6. Τραγουδιστές σπαζοκεφαλιές
    7. Μουσική μνήμη
    8. Το σωστό αυτί
    9. Οι μουσικές πόρτες
    10. Μουσικά σήματα Μορς
    11. Τσίγκα ρα κα τσι κι τσο 12. Παίξε από την αρχή 13. Βρες την ιστορία
    14. Μάντεψε και δείξε με σειρά
    15. Λύκε λύκε είσαι εδώ;
    16. Μην μπερδέψεις τους χορούς

    Ενότητα 3 - Ανάπτυξη κινητικών δεξιοτήτων
    Α. Ροή
    1. Χορός με μαντίλια
    2. Χορός... με φαντασία
    3. Ό,τι κάνει ο μπροστινός
    4. Δύσκολες δουλειές
    5. Κουρδιστό παιχνίδι ή μασκαράς

    Β. Βάρος
    1. Οι μαγικοί ήχοι
    2. Μια βαριά... ζαβολιά!
    3. Το τραγούδι του δεινόσαυρου
    4. Μην ξυπνάτε τον μπαμπά
    5. Τα ζώα χορευτές

    Γ. Χώρος
    1. Το ξέφωτο
    2. Ο αόρατος λαβύρινθος
    3. Τα κουρδιστά αρκουδάκια
    4. Ο γκρεμός
    5. Το πάτωμα μεταμορφώνεται
    6. Πάμε βόλτα στο λούνα-παρκ

    Δ. Χρόνος και ταχύτητα της κίνησης
    1. Πότε αργά και πότε γρήγορα
    2. Κρυφή μαγνητοσκόπηση
    3. Το τρένο
    4. Η Αλίκη στη χώρα του χρόνου και του χώρου

    Ε. Φύση εδάφους, μεταμορφώσεις, συναισθήματα
    1. Εκδρομές γεμάτες περιπέτειες
    2. Αλλαγές προσωπικότητας
    3. Τα ζώα το έσκασαν από τον ζωολογικό κήπο
    4. Το μαγικό ραβδί

    ΣΤ. Ένταση-χαλάρωση
    1. Σφίγγω και ξεσφίγγω
    2. Μμμ! Χαλαρώνω με μασάζ...
    3. Παράξενα πράγματα
    4. Ο Βοριάς και ο Νοτιάς

    Ζ. Συνειδητοποίηση μελών του σώματος, ανεξαρτησία, έλεγχος και ισορροπία κινήσεων
    1. Ας ξυπνήσουμε το σώμα
    2. Ο μάγος
    3. Η μαριονέτα
    4. Hocky-Pocky
    5. Ο σχοινοβάτης
    6. Τα πόδια-μαέστρος

    Ενότητα 4 - Εμπέδωση μουσικών εννοιών μέσω κίνησης
    Α. Ταχύτητα (tempo)
    1. Ζώα αργά και γρήγορα
    2. Το φίδι και το θήραμα 3. Μέσα μεταφοράς
    4. Ώρα για χορό
    5. Ας γίνουμε μπάλες
    6. Ζωγραφίζω την ταχύτητα
    7. Άσκηση μνήμης
    8. Γλωσσοδέτης

    Β. Ένταση
    1. Κλέφτες κι αστυνόμοι
    2. Βροχή και κυκλοφοριακό χάος
    3. Χορεύω γιάνκα
    4. Βοϊδάμαξα
    5. Περπατώντας με τα δάχτυλα
    6. Κάνε ό,τι κάνω μετά από μένα, μαζί με μένα

    Γ. Ύψος
    1. Στο μουσικό δάσος... 2. Μπάλα-μαέστρος
    3. Οι κυρίες και τα φαντάσματα!
    4. Τα μπουκάλια
    5. Πεντάγραμμο-πολυκατοικία, πισίνα... 6. Άκουσε προσεκτικά

    Δ. Διάρκεια, αξίες, παύσεις
    1. Ένα σχοινί γεμάτο ήχους 2. Φουσκώνω, ξεφουσκώνω! 3. Κοφτός ή διαρκής;
    4. Περπατάω με ρυθμό
    5. Τα πράσινα τρένα 6. Ζάρι με αξίες
    7. Ο γεωργός κι οι φίλοι του
    8. Όλο το σώμα με ρυθμό 9. Γκάλοπ
    10. Η σιωπή των μαντιλιών
    11. Το μαντίλι-μαέστρος
    12. Ρολόγια «κούκου»
    13. Τα στρατιωτάκια
    14. Σονάτα χτύπα πόδι, σφύρα, γέλα
    15. Τραγούδια με παύσεις
    16. Βρες τη σωστή καρτέλα
    17. Τραγουδώ τις παύσεις

    Ε. Μέτρα
    1. Ονόματα... με το μέτρο
    2. Περπατώντας με μέτρο
    3. Τραγουδώ τραγουδώ, πόδια, χέρια τα χτυπώ 4. Βρες τον αρχηγό
    5. Αποτυπώματα

    ΣΤ. Staccato-legato
    1. Μάντεψε το ζώο
    2. Παιδιά-νότες
    3. Η μπάλα παίζει staccato και legato
    4. Κίνηση και ζωγραφική με staccato και legato
    5. Τα ρομπότ και οι μπαλαρίνες
    6. Η μουσική που μαγεύει

    Z. Glissando-Cluster
    1. Το μπαλκόνι
    2. Οι σκιέρ
    3. Ο χορός της μπάλας

    H. Vibrato
    1. Τα παιδιά-«χορδές»
    2. Ελατήρια, κομπρεσέρ
    3. Εκδρομή στη λίμνη

    Ενότητα 5 - Ανάπτυξη δημιουργικότητας και φαντασίας
    Α. Δημιουργική χρήση υλικών
    1. Οι μεταμορφώσεις μιας εφημερίδας
    2. Ηχητικές εξερευνήσεις
    3. Τα υλικά χορεύουν
    4. Πάρκα, δάση, λαχανόκηποι με πολλή φαντασία!

    Β. Δραματοποίηση-παντομίμα
    1. Η φανταστική μπάλα
    2. Το μαγικό αντικείμενο
    3. Το ηλεκτρικό κύκλωμα
    4. Αποκριάτικες φιγούρες 5. Παντομίμα με τραγούδι
    6. Παντομίμα με ακρόαση
    7. Παροιμίες, αινίγματα, διαφημίσεις
    8. Γράψε ένα παραμύθι
    Γ. Ελεύθεροι κινητικοί αυτοσχεδιασμοί

    Δ. Μουσικές φόρμες
    1. Γίνε χορογράφος
    2. Χόρεψε ένα Μενουέτο
    3. Κίνηση με θέμα κι επεισόδια
    4. Κίνηση με... κανόνα
    5. Ζωγραφίζω τη φόρμα

    Ε. Χοροί με καθοδηγημένες κινήσεις
    1. Πόλκα
    2. Βαλς
    3. Ταραντέλα
    4. Τρέπακ
    5. Κινέζικος
    6. Ισπανικός

    Ενότητα 6 - Χρήση του σώματος σαν ηχητική πηγή
    1. Συνοδεία σε τραγούδια
    2. Ακρόαση με συνοδεία
    3. Φόρμες με ηχηρές κινήσεις
    4. Συνοδεία σε παροιμίες, αινίγματα, λαχνίσματα
    5. Ηχητική απόδοση ιστορίας ή παραμυθιού
    6. Παίξιμο από παρτιτούρα

    Μικρά ρυθμικά κομμάτια για ηχηρές κινήσεις
    Ρυθμικό ροντό (Carl Orff)
    Βιβλιογραφία