ΔΕΙΤΕ ΤΟ SITE ΣΕ MOBILE VERSION
ΔΕΙΤΕ ΤΟ SITE ΣΕ DESKTOP VERSION
Schecter Guitar Research τώρα στο Φίλιππο Νάκα! Δείτε εδώ
MENU
Διαμαντής Γιώργος - H Ερμηνεία Tου Aρμονικού Φαινομένου
ΚΩΔΙΚΟΣ: 979-0-69150-440-6
17,30 €
ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΛΙΣΤΑAρμονία

Διαμαντής Γιώργος - H Ερμηνεία Tου Aρμονικού Φαινομένου

ΚΩΔΙΚΟΣ: W399900174
9790691504406
PDF EXPORT
17,30 €
Προτεινόμενη τιμή καταλόγου 20,40 €

Άμεσα Διαθέσιμο

Αγαπημένα Ήδη στα αγαπημένα
Επικοινωνήστε μαζί μας για παραγγελία.
Σύγκριση Ήδη στη σύγκριση
Επικοινωνήστε μαζί μας για παραγγελία.
Δωρεάν Μεταφορικά για αγορές άνω των 19€ εντός Ελλάδας
Ήδη στο καλάθι
  • ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
    Διαμαντής Γιώργος - H Eρμηνεία Tου Aρμονικού Φαινομένου
    (Oι Pίζες & H Eξέλιξη Tης Δυτικής Mουσικής)

    Στο πρώτο μέρος ο Γ.Π. Διαμαντής ερμηνεύει /εξηγεί, για πρώτη φορά ενδεχομένως στα χρονικά, τους λόγους για τους οποίους θεσπίστηκαν οι συγκεκριμένοι κανόνες που διέπουν την κλασική αρμονία της μουσικής, ώστε να επιτυγχάνεται το βέλτιστο - μουσικά / ακουστικά / αισθητικά - αρμονικό αποτέλεσμα. Σημαντικό είναι ότι ο συγγραφέας εξετάζει καθετί εξονυχιστικά, με κριτική ματιά. Βασιζόμενος στην ιστορική εξέλιξη της μουσικής, τεκμηριώνει καινοτόμα συμπεράσματα, ικανά ν' ανατρέψουν τα μέχρι σήμερα δεδομένα στο χώρο της μουσικής «δομής». Σαφώς, σε αυτό το πλαίσιο, το πρώτο αυτό μέρος του έργου απευθύνεται σε γνώστες του μουσικού αντικειμένου (θεωρητικά της μουσικής), τουλάχιστον μέχρι το επίπεδο της αρμονίας.

    Το δεύτερο μέρος του βιβλίου δύναται κάλλιστα να χαρακτηριστεί ιστορικό. Ο συγγραφέας, με διεξοδική ανάλυση, αποδεικνύει, ότι οι ρίζες της Δυτικής Μουσικής, όπως την γνωρίζει η ανθρωπότητα, βρίσκονται πράγματι στον αρχαιοελληνικό στοχασμό. Η «πνευματική πηγή», λοιπόν, είτε η «πρώτη έμπνευση» των Αρχαίων Ελλήνων, οδήγησε σε θαυμαστή μετέπειτα εξέλιξη από τους Ευρωπαίους, μια εξέλιξη που πραγματώθηκε δια μέσου των αιώνων αγγίζοντας, καλλιτεχνικά, το ζενίθ. Σε αυτό το δεύτερο μέρος ανάλυσης, το έργο του Γ. Διαμαντή παρουσιάζει γενικότερο ιστορικό ενδιαφέρον και ούτως απευθύνεται σ' ένα ευρύτερο αναγνωστικό κοινό, το οποίο διαθέτει μουσική παιδεία.
    Είναι γεγονός ότι το νέο βιβλίο του συγγραφέα δίνει απαντήσεις σε πολλά ερωτηματικά. Σε αυτό το έργο θα βρούν ενδιαφέροντες ερεθισμούς και λύσεις σε προβληματισμούς πολλά ανήσυχα πνεύματα του καλλιτεχνικού-μουσικού χώρου καθώς και πολλοί «πνευματικοί σκαπανείς», αναγνώστες που πολλάκις είναι αφανείς, αλλά πορεύονται γεμάτοι δίψα για γνώση κι έχουν υψηλές απαιτήσεις επιστημονικής ποιότητας.

    ΠEPIEXOMENA
    ΜΕΡΟΣ 1ο
    • ΗΧΟΣ
    • Ο Θεμελιώδης ήχος και οι αρμονικοί του
    • Τονικότητα
    • Η μείζων φυσική κλίμακα
    • Οι αρμονικές σχέσεις των ήχων μείζονος σκάλας
    • Τα διαστήματα της μείζονος σκάλας
    • Οι συγχορδίες της μείζονος σκάλας
    • Η προέλευση της ελάσσονος συγχορδίας
    • Η ελαττωμένη συγχορδία
    • Η ελάσσων φυσική σκάλα
    • Η ελάσσων αρμονική
    • Η ελάσσων μελωδική, ανιούσα-κατιούσα
    • Η συγκερασμένη σκάλα και η χρωματική
    • Θέσεις μειζόνων συγχορδιών
    • Θέσεις ελασσόνων συγχορδιών
    • Θέσεις της ελαττωμένης συγχορδίας
    • Τα όρια του ευχάριστου ήχου
    • Οι κινητοί φθόγγοι μείζονος σκάλας και οι τεχνητές συγχορδίες
    • Οξυνση της 2ης βαθμίδας μείζονος σκάλας
    • Η συγχορδία της 4ης βαθμίδας με προστεθείσα 6η
    • Η Ναπολιτάνικη συγχορδία
    • Η φυσική συγχορδία της δεσπόζουσας με 7η
    • Η κακή αρμονική Σχέση του Τρίτονα
    • Η φυσική δεσπόζουσα με 7η και 9η
    • Οι τεχνητές δεσπόζουσες συγχορδίες με 7η
    • Η τεχνητή diminuita της επιτονικής μείζονος σκάλας με 7η
    • Η όξυνση της 4ης βαθμίδας μείζονος και ελάσσονος σκάλας
    • Μετατροπίες
    • Οι Αλλοιωμένες συγχορδίες της μείζονος σκάλας
    • Αλλοιωμένες συγχορδίες στη μείζονα και ελάσσονα σκάλα.
    • Η Αλλοιωμένη τεχνητή diminuita
    • Η αλλοιωμένη τεχνητή diminuita ως μέσον μετατροπίας
    ΜΕΡΟΣ 2ο
    • Οι ρίζες και η εξέλιξη της Δυτικής Μουσικής
    • Πυθαγόρας
    • Αριστόξενος
    • Οι κλίμακες ή τρόποι των Ελλήνων
    • Μετάθεση του Δώριου τρόπου
    • Η εξέλιξη της μουσικής κατά τη Βυζαντινή περίοδο
    • Η εξελικτική πορεία της μουσικής στη Δύση
    • Από την πολυφωνία ως το τονικό αρμονικό σύστημα
    • Ως Επίλογος
    • Βιβλιογραφία