ΔΕΙΤΕ ΤΟ SITE ΣΕ MOBILE VERSION
ΔΕΙΤΕ ΤΟ SITE ΣΕ DESKTOP VERSION
MENU
Αθανασιάδης Μάνος - Το λεξιλόγιο του Jazz Πιανίστα
ΚΩΔΙΚΟΣ: 979-0-69150-410-9
25,30 €
ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΛΙΣΤΑEκπαιδευτικά Πιάνου

Αθανασιάδης Μάνος - Το λεξιλόγιο του Jazz Πιανίστα

ΚΩΔΙΚΟΣ: W009900069
9790691504109
PDF EXPORT
25,30 €
Προτεινόμενη τιμή καταλόγου 29,80 €

Άμεσα Διαθέσιμο

Αγαπημένα Ήδη στα αγαπημένα
Επικοινωνήστε μαζί μας για παραγγελία.
Σύγκριση Ήδη στη σύγκριση
Επικοινωνήστε μαζί μας για παραγγελία.
Δωρεάν Μεταφορικά για αγορές άνω των 19€ εντός Ελλάδας
Ήδη στο καλάθι
  • ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

    Το βιβλίο αυτό δημιουργήθηκε για ένα και μόνο σκοπό!
    Για να βοηθήσει όσο το δυνατόν γίνεται περισσότερο τους πιανίστες «κλασικούς» ή «μοντέρ­νους» στην προσπάθεια τους να ασχοληθούν συστηματικά με αυτό που λέμε «αυτοσχεδιασμός» στο πιάνο.
    Έχει γίνει μια προσπάθεια να συγκεντρωθεί όσο πιο οργανωμένα γίνεται το υλικό που χρησιμο­ποιούμε σήμερα στην αυτοσχεδιαζόμενη γενικότερα μουσική, και ειδικότερα στην Jazz.
    Μέσα απ' όλα αυτά τα χρόνια της ενασχόλησης μου με το αντικείμενο, και της «διδασκαλικής» μου εμπειρίας, διαπίστωσα ότι δεν υπάρχει κάποιο βιβλίο που να έχει συγκεντρωμένα, και με ακριβείς πληροφορίες (στην περίπτωση μας εννοώ δακτυλισμους) όλο το υλικό (δηλαδή κλίμακες και αρπισμούς), που χρησιμοποιούμε σήμερα στην σύγχρονη μουσική.
    Έτσι μετά από παροτρύνσεις μαθητών και φίλων, έκανα αυτή την προσπάθεια και μάζεψα όλα αυτά που έγραφα χειρόγραφα όλα αυτά τα χρόνια.
    Το αποτέλεσμα θεωρώ ότι είναι αρκετά ικανοποιητικό (αν και αυτό θα το κρίνει ο αναγνώστης μόνος του, σκεπτόμενος ότι οι περισσότερες κλίμακες που αναφέρονται {π.χ. οι blues}, δεν είχαν μέχρι σήμερα συγκεκριμένη δακτυλοθεσια, όπως και οι περισσότεροι αρπισμοί).
    Θεωρώ ότι είναι ένα μεγάλο πρώτο βήμα στην εκπαίδευση αυτών που έχουν επιλέξει να εκφραστούν μέσω αυτής της μουσικής.
    Σε καμία περίπτωση δεν είναι μια μέθοδος αυτοσχεδιασμού καθ' ότι δεν πιστεύω ότι υπάρχει τέτοια!
    Απλά παραθέτω οργανωμένα αυτά που πιστεύω ότι θέλει να ξέρει όποιος ασχολείται μ' αυτό.
    Στο τέλος του βιβλίου, προτείνω, κάποιους τρόπους μελέτης των κλιμάκων και των αρπισμών που αναφέρονται, εφαρμοσμένα στη βασικότερη αρμονική σύνδεση της Jazz: το II-V-I