Συχνές ερωτήσεις

Παραγγελίες
  • Με ποιους τρόπους μπορώ να παραγγείλω ένα προϊόν σας;

    Μπορείτε να παραγγείλετε τους κατωτέρω τρόπους:

    • Με ηλεκτρονική παραγγελία, προσθέτοντας στο καλάθι σας το προϊόν που επιθυμείτε και ακολουθώντας τα βήματα για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 
    • Τηλεφωνικά στο 210 6686000 ή στο 210 6686142 (Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5μμ) δίνοντας τους κωδικούς των προϊόντων που επιθυμείτε.
    • Με email στο [email protected] αναγράφοντας τους κωδικούς των προϊόντων που επιθυμείτε & ένα τηλέφωνο επικοινωνίας για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας. 
  • Που βρίσκονται τα καταστήματα σας;

    Η εταιρεία μας αριθμεί 17 καταστήματα μουσικών οργάνων & ηχητικού εξοπλισμού 'Φίλιππος Νάκας' σε όλη την Ελλάδα. 

    Παρακαλούμε πατήστε εδώ ώστε να δείτε το χάρτη και τις διευθύνσεις των καταστημάτων μας.

     
  • Έχω κάποια προσφορά;

    Στην εταιρεία Φίλιππος Νάκας κάνουμε τα πάντα για να εξασφαλίσουμε τις πιο ανταγωνιστικές τιμές της αγοράς.

    Με τη δημιουργία λογαριασμού στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα www.nakas.gr αποκτάτε αυτομάτως το πλεονέκτημα να κερδίζετε εξαργυρώσιμους πόντους με κάθε ηλεκτρονική αγορά σας. Συγκεκριμένα, με κάθε ηλεκτρονική σας αγορά αξίας 1€ κερδίζετε 10 πόντους. Όταν συγκεντρώσετε 5.000 πόντους στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, τότε μπορείτε να εξαργυρώσετε ένα κουπόνι μίας χρήσης αξίας 5€. Οι πόντοι προστίθενται στο λογαριασμό σας αμέσως μόλις τιμολογηθεί η παραγγελία σας. Τα παραπάνω ισχύουν αποκλειστικά και μόνον όταν κάνετε παραγγελία online και είστε συνδεδεμένοι στο λογαριασμό σας.

    Η διαδικασία είναι απλή. Αφού κάνετε log in στο λογαριασμό σας, μπορείτε να δείτε τους πόντους που έχετε συγκεντρώσει επιλέγοντας το πεδίο «Οι πόντοι μου» αριστερά στο μενού. Όταν συγκεντρώσετε 5.000 πόντους ή παραπάνω, εμφανίζεται το πεδίο «Δημιουργία Κουπονιού». Επιλέγοντας αυτό το πεδίο, θα δημιουργηθεί το κουπόνι σας αξίας 5€ και θα λάβετε αντίστοιχη ειδοποίηση στο e-mail που έχετε καταχωρήσει στα στοιχεία του λογαριασμού σας. Εάν έχετε συγκεντρώσει πάνω από 10.000 πόντους, θα πρέπει να κάνετε κλικ στο πεδίο «Δημιουργία Κουπονιού» δύο φορές για να δημιουργηθούν δύο ξεχωριστά κουπόνια των 5€ το καθένα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το κουπόνι σας σε επόμενη σας παραγγελία. Στο πεδίο «Έχετε εκπτωτικό κουπόνι» συμπληρώνετε τον κωδικό του κουπονιού πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Σε κάθε παραγγελία μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο ένα κουπόνι.

     Ισχύει μόνο για online παραγγελίες.


    Μεταφορικά:

    Για αγορές άνω των 49€ έχετε δωρεάν μεταφορικά.



     
     
  • Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

    Η πληρωμή μπορεί να γίνει:

    1. Εξόφληση σε Κατάστημα
    Εάν επιλέξετε να παραλάβετε την παραγγελία σας από κατάστημα του δικτύου μας, τότε μπορείτε να επιλέξετε να εξοφλήσετε μεταξύ 3 τρόπων πληρωμής:

    • Εξόφληση τοις μετρητοίς στο κατάστημα μέχρι του ποσού των 500€.
    • Εξόφληση με πιστωτική κάρτα σε μία χρέωση ή με δόσεις.
    • Εξόφληση με χρεωστική κάρτα σε μία χρέωση.

    2. Mέσω Πιστωτικής Κάρτας
    Θα ανακατευθυνθείτε στην τραπεζική πλατφόρμα πληρωμών όπου θα πρέπει να συμπληρώσετε τον αριθμό, την ημερομηνία λήξης τον τύπο (Visa, Mastercard κ.τ.λ.), τον τριψήφιο CVC, την ημερομηνία λήξης και το ονοματεπώνυμο κατόχου της πιστωτικής η χρεωστικής σας κάρτας προκειμένου να κάνετε την αγορά σας.

    3. Μέσω Paypal
    Εξοφλήστε την παραγγελία σας χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό σας στο Paypal .

    4.Με τραπεζική Κατάθεση
    Επιλέξετε την εξόφληση της παραγγελίας σας με απ'ευθείας τραπεζική κατάθεση σε έναν από τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς της εταιρείας μας:

    ΕΘΝΙΚΗ Αρ.Λογαριασμού: 151 / 47034720
    IBAN: GR19 0110 1510 0000 1514 7034 720

    ALPHA BANK Αρ.Λογαριασμού: 167 / 002320000312
    IBAN: GR22 0140 1670 1670 0232 0000 312
    SWIFT CODE: CRBAGRAAXXX

    EUROBANK Αρ.Λογαριασμού: 0026.0025.48.0200566629
    IBAN: GR67 0260 0250 0004 8020 0566 629
    SWIFT CODE: ERBKGRAA

    ΠΕΙΡΑΙΩΣ Αρ.Λογαριασμού: 5041-063292-458
    IBAN: GR30 0172 0410 0050 4106 3292 458
    SWIFT CODE: PIRBGRAA

    5. Εξόφληση σε Οδηγό της εταιρείας μας

     Εξοφλήστε τοις μετρητοίς ή με πιστωτική / χρεωστική κάρτα στον οδηγό της εταιρείας μας που θα σας παραδώσει την παραγγελία σας. Η συγκεκριμένη επιλογή ισχύει μόνο για παραγγελίες εντός λεκανοπεδίου Αττικής αξίας έως 500€. Έξοδα αντικαταβολής 1,80€.

    6. Με Αντικαταβολή

    Επιλέξτε να κάνετε την εξόφληση της παραγγελίας σας στον υπάλληλο της Courier ή του οδηγού της εταιρείας μας (μέχρι του ποσού των 500€), ο οποίος και θα παραδώσει την παραγγελία σας. Η εξόφληση με αντικαταβολή ισχύει μόνο για παραγγελίες άνω των 20€ και αν επιλέξετε ως τρόπο αποστολής την Courier ή Εξόφληση σε Οδηγό της εταιρίας μας.

    Στην περίπτωση επιλογής εξόφλησης με αντικαταβολή ο πελάτης επιβαρύνεται με το ποσό των 1,80 ευρώ το οποίο αντιστοιχεί στα έξοδα αντικαταβολής.
    Η εξόφληση με αντικαταβολή δεν ισχύει για παραγγελίες εκτός Ελλάδος και για αποστολές με Πρακτορεία Μεταφορών.

Αποστολές και παραδόσεις
  • Ποιοι είναι οι τρόποι αποστολής των προϊόντων;

    Αποστολές γίνονται:

    • Μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών: ACS Courier ή ΕΛΤΑ ή Speedex. 
    • Με οδηγούς της εταιρείας μας σε Αθήνα & Θεσσαλονίκη. 
    • Με Πρακτορείο Μεταφορών.
    • Σε ένα από τα καταστήματα του δικτύου μας σε όλη την Ελλάδα για να μπορείτε να παραλάβετε εσείς οι ίδιοι.

    Για την καλύτερη και πιο άμεση εξυπηρέτηση σας όπως και την ασφαλέστερη αποστολή, η εταιρεία Φίλιππος Νάκας διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει τον τρόπο αποστολής της παραγγελίας σας.

Επιστροφές και πιστώσεις
  • Υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής κάποιου προϊόντος ;

    O πελάτης έχει το δικαίωμα να κάνει αίτηση υπαναχώρησης και επιστροφής του προϊόντος που αγόρασε μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία που το παρέλαβε.

    Από την ημερομηνία αποστολής της αίτησης υπαναχώρησης το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην Εταιρεία εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών ενώ τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν τον πελάτη.

    Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί άθικτο και σε άριστη κατάσταση με την αυθεντική και πλήρη συσκευασία (κουτιά, αφρολέξ, νάϋλον) η οποία δεν θα πρέπει να έχει σκισίματα, φθορές η άλλες αλλοιώσεις, καθώς και με όλα τα παρελκόμενα (οδηγίες χρήσης, καλώδια, αντάπτορες, remote control κλπ).

    Μπορείτε να κατεβάσετε την αίτηση υπαναχώρησης εδώ.

    Επιστροφές προϊόντων δεν γίνονται δεκτές όταν:

    • Αφορούν Παραγγελίες που έγιναν ηλεκτρονικά (online) αλλά παραλαμβάνονται και εξοφλούνται σε φυσικό κατάστημα του δικτύου της Φίλιππος Νάκας ΑΒΕΕΤΕ καθώς αυτές δεν νοούνται από απόσταση πωλήσεις.
    • Αφορούν συσκευές που περιλαμβάνουν προγράμματα software καθώς και κάθε είδους υλικό σχετικό με τα προγράμματα αυτά σε ψηφιακή - ηλεκτρονική μορφή για τη χρήση του οποίου απαιτείται ενεργοποίηση από τον αγοραστή ή δήλωση των προσωπικών του στοιχείων, ενέργειες με τις οποίες ο αγοραστής καθίσταται ο μοναδικός και αποκλειστικός χρήστης του προγράμματος. Σαν συσκευές νοούνται για παράδειγμα οι κάρτες ήχου(audio interfaces), τα ηλεκτρικά ηλεκτρονικά μουσικά όργανα, ψηφιακές κονσόλες ήχου και γενικά όλα τα μηχανήματα που χρησιμοποιούνται για την δημιουργία, αναπαραγωγή, επεξεργασία και εγγραφή οπτικοακουστικού υλικού.
    • Αφορούν προϊόντα που παραγγέλθηκαν ή κατασκευάστηκαν σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή (custom) ή είναι σαφώς προσωποποιημένα.
    • Αφορούν πνευστά μουσικά όργανα, μικρόφωνα ακουστικά καθώς και βιβλία.
    • Αφορούν προϊόντα για τα οποία έγινε ειδική παραγγελία για λογαριασμό του πελάτη κατόπιν προκαταβολής ή εξόφλησης και δεν ανήκουν στο προγραμματισμένο στοκ της εταιρείας.

    Σε περίπτωση που το προϊόν σας θα πρέπει να επιστραφεί στην εταιρία μας, είτε λόγω κατασκευαστικού προβλήματος ή λόγω λανθασμένης αποστολής από την εταιρεία μας, η επιστροφή του θα γίνεται δωρεάν και αποκλειστικά με την ACS courier, με χρέωση παραλήπτη, στη διεύθυνση ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΝΑΚΑΣ Α.Β.Ε.Ε.Τ.Ε., 19o χλμ. Λεωφ.Λαυρίου, Τ.Κ. 19002, Παιανία.

    Σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου 2251/1994 άρθρο 3 παρ. 4 που αφορά τις αγορές από απόσταση (online), η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της αίτησης υπαναχώρησης του πελάτη και με την προϋπόθεση ότι το προϊόν έχει επιστραφεί.

    Η Εταιρεία μας θα επιστρέψει το ποσόν της αγοράς μετά την παραλαβή του προϊόντος στις αποθήκες της και τον έλεγχο αυτού. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται αφού πρώτα τα επιστρεφόμενα προϊόντα ελεγχθούν ως προς την κατάσταση τους από τους αρμόδιους υπαλλήλους της Εταιρείας και των καταστημάτων μας.

    Για την επιστροφή χρημάτων ισχύουν τα ακόλουθα:

    • Eάν η εξόφληση έχει γίνει με πιστωτική / χρεωστική κάρτα τότε η εντολή επιστροφής χρημάτων δίνεται άμεσα από εμάς και τα χρήματα πιστώνονται στην κάρτα σας σε 3-5 εργάσιμες ανάλογα με την τράπεζα έκδοσης της κάρτας σας.
    • Εάν η εξόφληση έχει γίνει τοις μετρητοίς σε κατάστημα της Εταιρείας μας τότε τα χρήματα επιστρέφονται με την επιστροφή των προϊόντων.
    • Εάν η εξόφληση έχει γίνει με αντικαταβολή τα χρήματα επιστρέφονται μέσα σε διάστημα 14 εργάσιμων ημερών.