Υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής κάποιου προϊόντος;

Υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής κάποιου προϊόντος ;

O πελάτης έχει το δικαίωμα να κάνει αίτηση υπαναχώρησης και επιστροφής του προϊόντος που αγόρασε μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία που το παρέλαβε.

Από την ημερομηνία αποστολής της αίτησης υπαναχώρησης το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην Εταιρεία εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών ενώ τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν τον πελάτη.

Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί άθικτο και σε άριστη κατάσταση με την αυθεντική και πλήρη συσκευασία (κουτιά, αφρολέξ, νάϋλον) η οποία δεν θα πρέπει να έχει σκισίματα, φθορές η άλλες αλλοιώσεις, καθώς και με όλα τα παρελκόμενα (οδηγίες χρήσης, καλώδια, αντάπτορες, remote control κλπ).

Μπορείτε να κατεβάσετε την αίτηση υπαναχώρησης εδώ.

Επιστροφές προϊόντων δεν γίνονται δεκτές όταν:

  • Αφορούν Παραγγελίες που έγιναν ηλεκτρονικά (online) αλλά παραλαμβάνονται και εξοφλούνται σε φυσικό κατάστημα του δικτύου της Φίλιππος Νάκας ΑΒΕΕΤΕ καθώς αυτές δεν νοούνται από απόσταση πωλήσεις.
  • Αφορούν συσκευές που περιλαμβάνουν προγράμματα software καθώς και κάθε είδους υλικό σχετικό με τα προγράμματα αυτά σε ψηφιακή - ηλεκτρονική μορφή για τη χρήση του οποίου απαιτείται ενεργοποίηση από τον αγοραστή ή δήλωση των προσωπικών του στοιχείων, ενέργειες με τις οποίες ο αγοραστής καθίσταται ο μοναδικός και αποκλειστικός χρήστης του προγράμματος. Σαν συσκευές νοούνται για παράδειγμα οι κάρτες ήχου(audio interfaces), τα ηλεκτρικά ηλεκτρονικά μουσικά όργανα, ψηφιακές κονσόλες ήχου και γενικά όλα τα μηχανήματα που χρησιμοποιούνται για την δημιουργία, αναπαραγωγή, επεξεργασία και εγγραφή οπτικοακουστικού υλικού.
  • Αφορούν προϊόντα που παραγγέλθηκαν ή κατασκευάστηκαν σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή (custom) ή είναι σαφώς προσωποποιημένα.
  • Αφορούν πνευστά μουσικά όργανα, μικρόφωνα ακουστικά καθώς και βιβλία.
  • Αφορούν προϊόντα για τα οποία έγινε ειδική παραγγελία για λογαριασμό του πελάτη κατόπιν προκαταβολής ή εξόφλησης και δεν ανήκουν στο προγραμματισμένο στοκ της εταιρείας.

Σε περίπτωση που το προϊόν σας θα πρέπει να επιστραφεί στην εταιρία μας, είτε λόγω κατασκευαστικού προβλήματος ή λόγω λανθασμένης αποστολής από την εταιρεία μας, η επιστροφή του θα γίνεται δωρεάν και αποκλειστικά με την ACS courier, με χρέωση παραλήπτη, στη διεύθυνση ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΝΑΚΑΣ Α.Β.Ε.Ε.Τ.Ε., 19o χλμ. Λεωφ.Λαυρίου, Τ.Κ. 19002, Παιανία.

Σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου 2251/1994 άρθρο 3 παρ. 4 που αφορά τις αγορές από απόσταση (online), η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της αίτησης υπαναχώρησης του πελάτη και με την προϋπόθεση ότι το προϊόν έχει επιστραφεί.

Η Εταιρεία μας θα επιστρέψει το ποσόν της αγοράς μετά την παραλαβή του προϊόντος στις αποθήκες της και τον έλεγχο αυτού. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται αφού πρώτα τα επιστρεφόμενα προϊόντα ελεγχθούν ως προς την κατάσταση τους από τους αρμόδιους υπαλλήλους της Εταιρείας και των καταστημάτων μας.

Για την επιστροφή χρημάτων ισχύουν τα ακόλουθα:

  • Eάν η εξόφληση έχει γίνει με πιστωτική / χρεωστική κάρτα τότε η εντολή επιστροφής χρημάτων δίνεται άμεσα από εμάς και τα χρήματα πιστώνονται στην κάρτα σας σε 3-5 εργάσιμες ανάλογα με την τράπεζα έκδοσης της κάρτας σας.
  • Εάν η εξόφληση έχει γίνει τοις μετρητοίς σε κατάστημα της Εταιρείας μας τότε τα χρήματα επιστρέφονται με την επιστροφή των προϊόντων.
  • Εάν η εξόφληση έχει γίνει με αντικαταβολή τα χρήματα επιστρέφονται μέσα σε διάστημα 14 εργάσιμων ημερών.